Print header

Elektronska oddaja ponudb

NAROČNIKI   

PONUDNIKI

1. Kako poteka prijava v sistem?

Za samo prijavo v sistem se uporablja sistem SI-PASS.

SI-PASS je enotna točka za preverjanje identitete različnih subjektov. SI-PASS povezuje e-identitete subjektov, ter identifikacijske in druge podatke shranjene pri različnih ponudnikih e-identitet in atributov, ter elektronske storitve javne uprave. Je centralni sistem namenjen integraciji funkcionalnosti ugotavljanja identitete uporabnika v informacijske rešitve javnega sektorja. Zagotavlja visok nivo varnosti in zaupanja.

Spletna prijava SI-PASS torej omogoča enotno prijavo uporabnika v različne portale javne uprave Republike Slovenije (e-JN,e-Uprava, e-Vem,... ) z enim samim uporabniškim računom.

Podrobnejša navodila najdete TUKAJ.

2. Katera digitalna potrdila so kompatibilna s sistemom?

Sistem podpira vsa kvalificirana digitalna potrdila izdana v Sloveniji.

Overitelji so: SIGEN-CA, Pošta®CA, AC NLB in Halcom CA. Ob kliku na eno izmed spodnjih povezav boste preusmerjeni na spletno stran izbranega overitelja.

Pridobite kvalificirano digitalno potrdilo SIGOV-CA

Pridobite kvalificirano digitalno potrdilo SIGEN-CA

Pridobite kvalificirano digitalno potrdilo Pošta®CA

Pridobite kvalificirano digitalno potrdilo AC NLB

Pridobite kvalificirano digitalno potrdilo Halcom-CA

3. Kako poteka prva prijava naročnika v sistem?

Prvo registracijo določenega naročnika izvede oseba, ki jo bo naročnik pooblastil za nosilca in upravitelja pravic v informacijskem sistemu e-JN.

Ob prvi registraciji (po kliku na polje »Ste naročnik? Registriraj se«) ta oseba vnese matično številko naročnika, nato pa bo sistem samodejno izdal opozorilo, da organizacije (naročnika) in s tem tudi nosilca še ni v informacijskem sistemu e-JN. Za nadeljevanje registracije upravitelja pravic uporabi spletno povezavo, ki jo sistem pokaže v opozorilu.

4. Ali ima lahko naročnik več oseb, ki uporabljajo aplikacijo?

Naročnik ima lahko več pripravljavcev javnih naročil oz. članov komisije, vendar pa le-te upravlja (aktivira, deaktivra) upravitelj pravic pri naročniku, ki se prvi registrira v sistem in pošlje izpolnjen "Zahtevek za aktivacijo upravitelja pravic".