Elektronska oddaja ponudb - informacije za NAROČNIKE
1. Kako poteka prijava v sistem?
Za samo prijavo v sistem se uporablja sistem SI-PASS.
SI-PASS je enotna točka za preverjanje identitete različnih subjektov. SI-PASS povezuje e-identitete subjektov, ter identifikacijske in druge podatke shranjene pri različnih ponudnikih e-identitet in atributov, ter elektronske storitve javne uprave. Je centralni sistem namenjen integraciji funkcionalnosti ugotavljanja identitete uporabnika v informacijske rešitve javnega sektorja. Zagotavlja visok nivo varnosti in zaupanja.
Spletna prijava SI-PASS torej omogoča enotno prijavo uporabnika v različne portale javne uprave Republike Slovenije (e-JN,e-Uprava, e-Vem,... ) z enim samim uporabniškim računom.
Podrobnejša navodila najdete TUKAJ.
2. Katera digitalna potrdila so kompatibilna s sistemom?
Sistem podpira vsa kvalificirana digitalna potrdila izdana v Sloveniji.
Overitelji so: SIGEN-CA, Pošta®CA, AC NLB in Halcom CA. Ob kliku na eno izmed spodnjih povezav boste preusmerjeni na spletno stran izbranega overitelja.
Pridobite kvalificirano digitalno potrdilo SIGOV-CA
Pridobite kvalificirano digitalno potrdilo SIGEN-CA
Pridobite kvalificirano digitalno potrdilo Pošta®CA
Pridobite kvalificirano digitalno potrdilo AC NLB
Pridobite kvalificirano digitalno potrdilo Halcom-CA
3. Kako poteka prva prijava naročnika v sistem?
Prvo registracijo določenega naročnika izvede oseba, ki jo bo naročnik pooblastil za nosilca in upravitelja pravic v informacijskem sistemu e-JN.
Ob prvi registraciji (po kliku na polje »Ste naročnik? Registriraj se«) ta oseba vnese matično številko naročnika, nato pa bo sistem samodejno izdal opozorilo, da organizacije (naročnika) in s tem tudi nosilca še ni v informacijskem sistemu e-JN. Za nadeljevanje registracije upravitelja pravic uporabi spletno povezavo, ki jo sistem pokaže v opozorilu.
4. Ali ima lahko naročnik več oseb, ki uporabljajo aplikacijo?
Naročnik ima lahko več pripravljavcev javnih naročil oz. članov komisije, vendar pa le-te upravlja (aktivira, deaktivra) upravitelj pravic pri naročniku, ki se prvi registrira v sistem in pošlje izpolnjen "Zahtevek za aktivacijo upravitelja pravic".